arrow_drop_up arrow_drop_down

Interieur ontwerp voor Millennials & Generatie Z

Voor de nieuwe generatie is stijlbeleving een essentieel onderdeel

AANSLUITEN OP DE  BEHOEFTES VAN VANDAAG​​​​

Een steeds belangrijker onderdeel binnen de totale merkbeleving is de inrichting van de ruimtes waar jij communiceert.


Met store- of interieurdesign die aansluit op de interesses en wensen van je doelgroep kun je het verschil maken en de verbinding met je doelgroep versterken. Trends volgen elkaar steeds sneller op en kunnen per doelgroep verschillen.

De belevingswereld van de jongere doelgroepen als millennials en generatie Z is nog meer onderhevig aan verandering.

BuroDoorgaan heeft inmiddels een schat aan ervaring met het inrichten van Foodcourts bij Universiteiten en Hoge Scholen. De concepten die we ontwikkelen zijn altijd gebaseerd op de uitkomst van onderzoeken die in nauwe samenwerking met specialisten worden uitgevoerd. Vragen over stijlen, functionele gebieden, gemak, eten en drinken geven enorm veel relevante informatie over de voorkeuren. Dat passen we toe bij onze ontwerpen waarbij beleving centraal staat.



Meer weten hoe wij jouw merk fysiek kunnen versterken?

Neem contact met ons op


Wij gebruiken cookies